divendres, 13 d’abril del 2012

Planificació de tires

Be, avui pujo una altra interioritat meva (de les que es poden ensenyar). Es el meu fantàstic suro on planifico les tires. Si, cert, es cutre, cutre, però a mi em fa servei. A la que tinc ràfegues de idees, faig un esborrany ràpid, un storyboard, però no com els que podeu trobar a les imatges del guguel si busqueu aquesta paraula, que estan bastant més ben fets que les meves tires finals, sinó quatre guixots. I res, em feia gràcia (i una mica de vergonya) ensenyar-ho. A dia d’avui he de dir que està bastant més buit … però be, va a temporades. A sota tinc una llista de coses pendents a fer, tals com canviar alguna cosa del blog, algun disseny de samarreta, etc. Aquesta llista si que està igual, no calla, hi ha més coses apuntades … 


Planifiicación de tiras
Bueno, hoy subo otra interioridad mía (de las que se pueden enseñar). Es mi fantástico corcho donde planifico las tiras. Si, cierto, es cutre, cutre, pero a mí me sirve. A la que tengo ráfagas de ideas, hago un borrador rápido, un storyboard, pero no como los que podéis encontrar a las imágenes del guguel si buscáis esta palabra, que están bastante más muy hechos que mis tiras finales, sino cuatro rayotes. Y nada, me hacía gracia (y un poco de vergüenza) enseñarlo. A día de hoy tengo que decir que está bastante más vacío … pero bueno, va a temporadas. Debajo tengo una lista de cosas pendientes a hacer, tales como cambiar algo del blog, algún diseño de camiseta, etc. Esta lista si que está igual, no calla, hay más cosas apuntadas …

10 comentaris:

Gargotaire ha dit...

Uf, i em preguntava si jo era massa planificador... (>_<)

Manel Cruz ha dit...

Je, je, je ... jo és que si no m'apunto les coses ...

JOS ha dit...

Gracias, de verdad. Me encanta ver cómo es el proceso de trabajo, toda la secuencia creativa desde la idea hasta el resultado final.

Un abrazo.

Manel Cruz ha dit...

JOS, gracias a ti por la visita comentada!!!!

Anònim ha dit...

jeje aquest suro ens hagués anat bé a IBM !!!

David

Manel Cruz ha dit...

homeeee... hagués anat tot com una seda!!!

sonia moruno ha dit...

de cutre nada, muy practico, yo tengo el ordenador lleno de post-it con las ideas jajajaj.

Manel Cruz ha dit...

¡Gracias Sonia! pues ya sabes ... ;-P

Formació en Alternança. Formació del grup laboral ha dit...

Ets molt organitzat Manel!!! Tantes tires alhora déu ser molt difícil de fer anar, quina feinada !!

Manel Cruz ha dit...

Si Eva ... però es que si no ho faig així no dono per més ... i be, son tires ... però les faig d'una en una ;-P. Gràcies per la visita comentada!!!