dimarts, 16 d’abril del 2013

Signatures borbòniques



Ahir es va presentar el llibre "Fins als borbons!" del que us parlava fa uns dies i en el que tinc el grandíssim honor de participar amb una vinyeta. Una presentació digne de Òscar de la mà de Xavi, Kap i l'Avi.
Aquí uns deixo les signatures que vaig poder recollir el temps que vaig estar. Espero caçar més ninotaires més endavant...
---
Ayer se presentó el libro "Fins els borbons!" del que os hablaba hace unos días y en el que tengo el grandísimo honor de participar con una viñeta. Una presentación digna de Òscar de la mano de Xavi, Kap y l'Avi
Aquí unos dejo las firmas que pude recoger el tiempo que estuve. Espero cazar más dibujantes más adelante...






2 comentaris:

L'Avi.- ha dit...

Com veus, benvolgut Manel, m'he passat per el teu blog.
Seguiré passant-hi.

Salut!

Ah, no em vas signar el meu llibre.

Manel Cruz ha dit...

Moltes gràcies per la visita!! Et dec una signatura, ho sento!!